لوازم پخت و پز

  • مولتی کوکر سنکور مدل SFR 9300BK

    برای کسانی که آشپزی می کنند، داشتن یک وسیله با قابلیت ها و عملکردهای مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. مولتی کوکر سنکور مدل SFR 9300BK یک محصول کارآمد، با طراحی زیبا و موتور پرقدرت 1800 وات از برند سنکور است که دارای 18 عملکرد متفاوت بوده و یک جایگزین بسیار مناسب برای ظروف متعدد پخت و پز در آشپزخانه است. با این دستگاه می توان عملکردهایی مانند سرخ کردن، آبگوشت، برشته کردن، ماست‌بندی، بخارپز، پختن برنج، حالت گرم نگهدارنده، کباب کردن، پخت آهسته، سرخ کردن عمیق، کیسه پزی مواد غذایی، فوندوی پنیری، هات پات و... انجام داد.

    تماس بگیرید
  • توستر نان 4 لاین سنکور مدل STS 5070SS

    توستر نان سنکور مدل Sencor Toasters STS 5070SS مدل جدید توستر شرکت سنکور می باشد با داشتن چنین دستگاهی در عرض چند دقیقه نانهای برشته و طلایی رنگی خواهید داشت و از یک صبحانه یا عصرانه خوشمزه لذت کافی خواهید برداین توستر مجهز به چهار دهانه عریض برای برشته کردن نان با ضخامت های مختلف می باشد.توستر نان سنکور مدل STS 5070SS دارای 9 درجه قابل تنظیم جهت برشته کردن نانها می باشد که در کنار دستگاه تعبیه شده است و با توجه به ذائقه و نوع نانها می توان به راحتی آن را تنظیم و استفاده کرد .

    تماس بگیرید
  • توستر نان استیل سنکور مدل STS 6058BK

    توستر نان سنکور مدل STSB 6058BK دستگاهی مخصوص پخت و ترد کردن نان از جمله نان های تست است که با کارایی ساده ای که دارد به شما در آماده کردن صبحانه یا میان وعده های خوشمزه کمک می کند.توسترها وسیله ای برقی هستند که وظیفه ی برشته کردن نان را به وسیله ی تابش مستقیم گرمایی بر عهده دارند و با داشتن این دستگاه در آشپزخانه ی خود می توانید نان برشته شده و داغ را در هر وعده ی غذایی داشته باشید

    تماس بگیرید
  • توستر نان استیل سنکور مدل STS 5050SS

    شرکت سنکور به ساخت محصولات با کیفیت شناخته شده است. در ادامه ساخت محصولات خود، توستر سنکور مدل STS 5050SS را ساخته است. این توستر، شکلیل و زیبا و هم کارآمد است که نمونه‌ی یک توستر خوب را برای ما به نمایش می‌گذارد. یک توستر که از داخل گرمای زیادی را تولید می‌کند باید بدنه‌ای مقاوم در برابر آن داشته باشد. جنس بدنه‌ی توستر سنکور مدل 5050 از استیل ضد زنگ ساخته شده است. هم زیبا است و هم مقاومت بالایی برای سالیان متمادی کار را دارد.

    تماس بگیرید
  • توستر نان سنکور مدل STS 2607BK

    توستر نان سنکور مدل STS 2607BK با توان مصرفی 750 وات و دو جایگاه قرارگیری نان به طول 135 میلی متر می تواند در مدت زمان کوتاهی برش های نان را برای شما تُست و برشته کند. دارای تایمر الکترونیکی است که در 5 سطح قابل تنظیم می باشد. شما میتوانید هر چقد که دوست دارید نان را برشته کنید.

    تماس بگیرید
  • ساندویچ ساز سنکور مدل SSM9410SS

    کارکرد: ساندویچ ساز، وافل ساز و گریل کننده تعداد درگاه ساندویچ‌ سه‌گوش: ۴ عدد بدنه و دسته: عایق حرارت دارای صفحات: نچسب

    تماس بگیرید
  • ساندویچ ساز ۴ کاره سنکور مدل SSM 9940SS

    توان 900 وات دارای گریل دارای وافل ترکیب رنگ سیلور و مشکی وزن 2.4 کیلوگرم ابعاد 26 * 11 * 29.5 سانتی‌متر

    تماس بگیرید
  • ساندویچ ساز سنکور مدل SENCOR SSM 8700WH

    کشور سازنده:چین توان مصرفی:1100 وات تعداد خانه:8 خانه تعداد صفحات:2 صفحه ساندویچ ساز جنس صفحات پخت:پوشش نچسب

    تماس بگیرید
  • اسنک ساز سنکور مدل 9510SS

    دارای ۵صفحه متفاوت برای پخت انواع ساندویچ،تست،وافل،پنکیک

    تماس بگیرید
  • اجاق گاز القایی سنکور مدل SCP 3701BK

    گاز صفحه ای SCP 3701BK برای پخت و پز مجهز به یک شعله بزرگ با اندازه مشخص است. سطح این شعله برای ظروفی که قطر آنها بین 12 تا 26 سانتی متر است می تواند جواب گو باشد. گاز صفحه ای SCP 3701BK تنها 4.3 سانتی متر ارتفاع دارد. این ارتفاع درحین سبک وزنی ظاهری مدرن را به اجاق گاز برقی سنکور بخشیده است.

    تماس بگیرید
  • میوه خشک کن سنکور مدل SFD 2105WH

    میوه خشک کن مدل SFD 2105WH با قدرت و توان 250 واتی مواد غذایی را خشک و سالم تحویلتان می دهد. این میوه خشک کن برای جلوگیری از گرمای بیش از حد مجهز به فیوز حرارتی است. فیوز حرارتی به نوعی تامین کننده امنیت این دستگاه است. میوه خشک کن SFD 2105WH تنظیم دما و درجه حرارت را در برنامه ریزی خود لحاظ کرده است.

    تماس بگیرید
  • تخم مرغ پز سنکور مدل SEG 720BS

    با استفاده از این دستگاه می توان تخم مرغ را به سه صورت آماده کرد دارای 3 تایمر زمان برای پخت می باشد.که هر فرد با توجه به سلیقه‌ی خود می تواند آن را بر روی ساعتی مشخص تنظیم کرد. قابلیت چیدن 7 تخم مرغ را دارد که متناسب با خانوارهای با جمعیت متوسط به بالا است پس به کمک ان میتوان همزمان 7 تخم مرغ را آماده کرد. با توان 380 واتی که دارد در زمان کم شاهد تخم مرغ های پخته خواهید بود.

    تماس بگیرید
  • مخلوط کن بوش مدل MMB42G0B

    مخلوط کن بوش مدل MMB42G0B یکی از دستگاه های شرکت بوش می باشد که از طراحی زیبا و کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب بهره مند است. این مخلوط کن جز بهترین مخلوط‌ کن‌ های بوش است که جهت تهیه انواع نوشیدنی های خنک کاربرد دارد. این مخلوط کن مجهز به موتور دو سرعته پر قدرت و همچنین دارای عملکرد ضربه ای Pulse است که مانع از فشار بیش ازحد به موتور دستگاه می گردد که باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود. عملکرد پالس جهت گرفتن نتیجه سریع تر و بهتر در مخلوط کردن مواد کاربرد دارد.

    6,309,000 تومان
  • توستر براون مدل BRAUN HT1010

    تنظیمات عملکرد توستر که شامل یخ زدایی و گرم کردن مجدد است قابل انجام بوده و می توان علاوه بر تست کردن، نان های یخ زده را نیز با این توستر، یخ زدایی، گرم و در نهایت برشته نمود. همچنین برای این مدل، دکمه Cancel جهت لغو برشته شدن نیز تعبیه شده است.

    1,722,700 تومان
  • توستر نان فیلیپس HD2582

    توستر فیلیپس مدل HD2582 یکی از محصولات با کیفیت و کاربردی این برند است که برای استفاده روزانه طراحی شده است. توان مصرفی توستر کنوود 900 وات و دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک و عایق گرما می‌باشد.

    2,880,800 تومان
  • گریل کنوود مدل KENWOOD HG230

    دستگاه گریل کنوود مدل HG230 یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار است. این دستگاه گریل 1700 وات توان دارد و می‌توان روی آن انواع استیک، برگر و... را درست کرد.

    7,083,200 تومان