تصویر مخلوط کن فیلیپس مدل HR2222

مخلوط کن فیلیپس مدل HR2222 Philips HR2222/00 Juicers & Blenders

این مخلوط کن چند کاره است و شما میتوانید برای نیازهای متفاوت از آن استفاده کنید. این دستگاه موتور پرقدرتی و باکیفیتی را داراست و درمورد توان مصرفی آن باید بگویم که 350 وات می‌باشد.

تولید کننده: Philips
(اختیاری)
(اختیاری)
۶,۲۱۴,۵۰۰ تومان
امروزه علاوه بر نوشیدنی هایی مثل چایی و قهوه، نوشیدنی‌های دیگر مانند آبمیوه‌ها و اسموتی بسیار مورد مصرف قرار میگیرند و خواهان زیادی دارند. اما روش تهیه‌ی آنها اهمیت بالایی در طعم و مزه‌یشان دارد و اگر به روش صحیح از دستگاه مناسب استفاده نشود، نمیتوان یک نوشیدنی خوشمزه بدست آورد. از این دستگاه میتوان هم در منزل خود و هم در محل کار و کافی شاپ ها استفاده کرد. نام این محصول درجه یک مخلوط کن فیلیپس مدل HR2222 است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.
ساختار مخلوط کن فیلیپس مدل HR2222:
کشور مبدأ برند این محصول از هلند می‌باشد و همانطور که از نام آن برمی‌آید، این محصول از برند فیلیپس می‌باشد. این مخلوط کن چند کاره است و شما میتوانید برای نیازهای متفاوت از آن استفاده کنید. این دستگاه موتور پرقدرتی و باکیفیتی را داراست و درمورد توان مصرفی آن باید بگویم که 350 وات می‌باشد. جنس بدنه آن از پلاستیک است چراکه برای بدنه این قبیل از دستگاه‌ها باید حتماً از پلاستیک استفاده شود. اگر از چندین بار کار کردن با دستگاه به دلیل ظرفیت کم پارچ خسته شدید، باید بگویم که در این مخلوط کن ظرفیت پارچ 1.5 لیتر است و برای جمعیت زیادی میتوانید از آن استفاده کنید‌ و تنها با یکبار استفاده برای تمامی آن افراد نوشیدنی‌های خوشمزه درست کنید. جنس پارچ آن حتماً باید از شیشه باشد تا چه در هنگام استفاده از دستگاه و چه در هنگامی که از آن استفاده نمیشود، بتوان داخل پارچ را دید. به همین خاطر این شرکت نیز برای جنس پارچ این محصول از شیشه استفاده کرده است. تیغه‌ی آن به دلیل اینکه همیشه در تماس مستقیم با مواد خیس است خیس میشود، باید از استیل ضد زنگ باشند و شرکت فیلیپس هم دقیقاً همین کار را انجام داده و در جنس تیغه‌ها از استیل ضد زنگ استفاده کرده است. علاوه بر این ویژگی‌ها، مخلوط کن دارای آسیاب نیز میباشد و میتوانید با آسیاب کارهای متفاوتی انجام بدهید. جدا از اینکه دارای عملکرد پالس میباشد، تنظیمات سرعت را نیز دارا می‌باشد که 5 سرعته هستند. قابل ذکر است که تیغه‌های آن 4 پره می‌باشند.
توان مصرفی 350 وات
ظرفيت پارچ مخلوط کن 1.5 لیتر
جنس پارچ مخلوط کن شیشه
جنس تیغه استیل ضدزنگ
قابليت شستشوي اجزا (به جز بدنه اصلي) در ماشين ظرفشويي دارد
پایه ضد لغزش دارد
تعداد سرعت 5 سرعت
آسیاب دارد
عملکرد لحظه‌اي (Pulse) دارد
نوع صفحه صفحه کنترل لمسی
اقلام همراه - کاردک
- آسیاب
- فیلتر
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند