تصویر مخلوط کن و آسیاب فیلیپس مدل HR2102

مخلوط کن و آسیاب فیلیپس مدل HR2102

تولید کننده: Philips
کد کالا: mnbj3364
(اختیاری)
(اختیاری)
۳,۶۳۶,۵۰۰ تومان

مخلوط کن و آسیاب فیلیپس Philips مدل HR2102 با توان 400 وات امکان مخلوط کردن مایعاتی مانند لبنیات، سس، نوشیدنی، سوپ را فراهم می کند. هم چنین این دستگاه در تهیه پوره و غذای کودک کاربرد دارد. از مخلوط کن می توان برای مخلوط کردن مایع مواد غذایی مختلف نیز استفاده نمود. ویژگی این دستگاه مجهز بودن به پارچ پلاستیکی مقاوم می باشد که امکان خرد کردن قالب های کوچک یخ را جهت تهیه نوشیدنی های خنک فراهم می کند. این پارچ 1.5 لیتری مدرج می باشد که می توان به میزان مورد نیاز مواد را داخل آن ریخت. بدنه شفاف پارچ امکان مشاهده مواد داخل آن را در حین عملکرد دستگاه فراهم می کند. این پارچ مجهز به تیغه پنج پره دندانه دار است که با طراحی خاصی که دارد امکان مخلوط کردن کامل مواد را فراهم می نماید. جهت شستشوی آسان تر می توان به راحتی پایه پارچ را از آن جدا نمود و تیغه ها را به صورت جداگانه شستشو نمود. طراحی خاص دهانه پارچ جهت آسان تر ریختن محتویات پارچ در لیوان می باشد. پس از قرارگیری درب بر روی پارچ با چرخش آن می توان درب را کاملأ بر روی دهانه پارچ قفل کرد تا در هنگام عملکرد دستگاه از پاشیده شدن مواد به بیرون جلوگیری کند. از طریق دهانه شکر ریز درب می توان مواد افزودنی مانند شکر را به مواد داخل پارچ اضافه کرد.
این دستگاه مجهز به دو سرعت و هم چنین عملکرد پالس می باشد. با دکمه انتخاب گر واقع بر روی بدنه می توان سرعت مناسب را انتخاب نمود. پایه های ضد لرزش دستگاه از لرزش و تکان خوردن آن در هنگام کار جلوگیری می کنند. این دستگاه هم چنین مجهز به یک آسیاب کوچک می باشد که از آن می توان برای خرد کردن و ریز کردن پیاز، سیر، سبزیجات و گوشت استفاده نمود. از طریق بدنه شفاف آسیاب می توان میزان خرد شدن مواد را مشاهده نمود. تمامی قطعات دستگاه قابل جدا شدن از هم می باشند و می توان آن ها را به جز موتور در ماشین ظرفشویی شستشو نمود.

ابعاد ارتفاع 36- طول 15.5- عمق16 سانتی متر
وزن 2.2 کیلوگرم
توان 400 وات
جنس بدنه پلاستیک
جنس پارچ آبمیوه گیری پلاستیک مقاوم
ظرفیت پارچ آبمیوه گیر 1.5 لیتر
جنس تیغه استیل ضد زنگ
جنس درپوش پلاستیک
تنظيمات سرعت دارد
تعداد سرعت 2 سرعته
عملکرد لحظه‌اي (Pulse) دارد
قابليت شستشوي لوازم جانبي در ماشين ظرفشويي دارد
محفظه جمع‌آوري سيم دارد
طول سيم 85 سانتی متر
کاربردها مخلوط کن- آسیاب
سایر مشخصات دارای 5 تیغه ستاره - دارای آسیاب چندکاره به همراه تیغه مخصوص برای مواد سفت و نرم - پایه غیر لغزش - داراعملکرد ضربه‌ای - قابلیت جدا شدن تیغه - قابلیت خردکردن یخ
اقلام همراه آسیاب چندکاره
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند