تصویر مولتی کوکر سنکور مدل SFR 9300BK

مولتی کوکر سنکور مدل SFR 9300BK Multi-cocker Syncor model SFR 9300BK

برای کسانی که آشپزی می کنند، داشتن یک وسیله با قابلیت ها و عملکردهای مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. مولتی کوکر سنکور مدل SFR 9300BK یک محصول کارآمد، با طراحی زیبا و موتور پرقدرت 1800 وات از برند سنکور است که دارای 18 عملکرد متفاوت بوده و یک جایگزین بسیار مناسب برای ظروف متعدد پخت و پز در آشپزخانه است. با این دستگاه می توان عملکردهایی مانند سرخ کردن، آبگوشت، برشته کردن، ماست‌بندی، بخارپز، پختن برنج، حالت گرم نگهدارنده، کباب کردن، پخت آهسته، سرخ کردن عمیق، کیسه پزی مواد غذایی، فوندوی پنیری، هات پات و... انجام داد.

تولید کننده: sencor
(اختیاری)
(اختیاری)
تماس بگیرید

مولتی کوکر سنکور مدل SFR 9300BK با توان مصرفی 1800 وات علاوه بر سرخ کردن از 16 برنامه متنوع شامل آرام پز، کباب کردن، بخار پز کردن، درست کردن فوندوی پنیر، قابلیت تفت دادن، قابلیت گرم نگهدارندگی و بسته بندی موادغذایی برخوردار می باشد. دمای پخت این سرخ کن بین ۴۰ تا ۲۴۰ درجه سانتیگراد قابل تنظیم است. از دیگر ویژگی های مولتی کوکر SFR 9300 میتوان به قابلیت خاموش شدن خودکار، تایمر و سیستم پخت با تاخیر اشاره کرد. این محصول دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی LED و پنل لمسی است و می‌توان به راحتی عملکردهای دستگاه را کنترل کرد. 

ظرف پخت مولتی کوکر SFR 9300 از آلومینیوم با روکش نچسب ساخته شده که علاوه بر استحکام، شستشوی آن نیز بسیار آسان است.درب شیشه‌ای دستگاه از جنس شیشه نشکن و مقاوم در برابر حرارت و ضربه این امکان را به شما می‌دهد تا مواد داخل دستگاه را ببینید. پایه پلاستیکی ضد لغزش امکان کار کردن و قرار دادن با امنیت بسیار بالا را برای شما فراهم می‌کند. جنس ظرف داخلی از آلومینیوم با روکش تفلون نچسب مقاوم است که مناسب برای پخت و سرخ کردن انواع مواد غذایی می‌باشد. همچنین از دیگر مزیت های لایه آلومینیومی می توان به توزیع یکنواخت گرما در سطح کلی ظرف اشاره کرد. گنجایش این ظرف حدودا 4.8 لیتر بوده و برای خانواده های حداکثر 8 نفره مناسب میباشد.

درب این سرخ کن به دلیل شفاف بودن، امکان مشاهده مراحل پخت را برای شما فراهم میکند. ضمنا قطعات پلاستیکی این سرخ کن عاری از BPA بوده و قابل شست و شو با ماشین ظرفشویی هستند. لازم به ذکر است که صفحه نمایشگر دیجیتالی مولتی کوکر سنکور SFR9300 دارای پنل لمسی است و می توان به راحتی عملکرد های دستگاه را کنترل کرد.

ابعاد 34x32x29 سانتی‌متر
وزن ۴.۵ کیلوگرم
توان مصرفی 1800 وات
ظرفیت به نفر 8 نفر
عملکرد 18 کاره
نوع برقی
نمایشگر LED دارد
تايمر دارد
خاموش شدن خودکار دارد
طراحی ارگونومیک دارد
چراغ نشانگر دارد
قفل ایمنی دارد
پایه ضد لغزش دارد
طول سيم 1 متر
اقلام همراه سه پایه فلزی دارد
5 عدد میله برای کیسه‌پزی مواد غذایی
6 عدد چنگال فوندو
جنس بدنه پلاستیک
جنس درپوش شیشه
نوع دستگیره از جنس باکالیت
قابلیت‌ها قابلیت جدا شدن دیگ
قابلیت شستشو قطعات در ماشین ظرفشویی
قابلیت برنامه‌ریزی
سایر مشخصات قطعات پلاستیکی این محصول فاقد BPA بوده
جنس دیگ :آلومینیوم
تایمر تاخیر دارد
حداکثر تایمر تاخیر : 24 ساعت
نوع پنل :دیجیتالی
دکمه لمسی دارد
تعداد برنامه پخت و پز : 18 عدد
هشدار صوتی دارد
دریچه تخلیه بخار دارد
سیستم ایمنی دارد
سوپاپ اطمینان دارد
سیستم گرم نگه دارنده دارد
تنظیم دما دارد
بازه‌ی تنظیم دما 40-240 درجه سانتی‌گراد
ظرفیت 4.8 لیتر
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند