تصویر مینی فرز ادون مدل AG115-950

مینی فرز ادون مدل AG115-950

توان: 950 وات سرعت گردش : 11000 دور در دقیقه ولتاژ : 220 ولت قابلیت برش با زاویه: ندارد قابلیت کنترل سرعت: ندارد

تولید کننده: EDON
(اختیاری)
(اختیاری)
۰ تومان

نقد و بررسی

مینی فرز ادون مدل AG115-950

مینی فرز یکی از مهترین و پر استفاده ترین ابزار های برش و سایش می باشد. مینی فرز های تفات چندانی با فرز ندارند و تنها تفاوت آنها در اندازه و کاریرد آنها می باشد، همانطور که از اسمش پیداست مینی فرز ها در سایز های کوچکتری عرضه می شوند.

اگر به دنبال یک منی فرز خوب و مناسب می گردید مینی فرز شما باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

موتور: موتور یک مینی فرز باید بسیار قدرتمند باشد .

گیربکس: گیربکس صنعتی که باعث افزایش کارایی و طول عمر دستگاه می شود.

جنس قطعات: جنس قطعات در مینی فرز بسیار مهم است، که در حین کار با مشکلی مواجه نشود.

طراحی ارگونومیک: طراحی ساخت یک مینی فرز علاوه بر اینکه ایمنی کار را بالا خواهد برد سبب کاهش خستی در کاربر می شود.

تعویض قطعات: راحتی تعویض قطعات مینی فرز یک امر مهم برای کاربر می باشد بطور مثال در هنگام کار با دستگاه سنگ دستگاه بشکند کابر به راحتی و بدون صرف وقت بتواند سنگ فرز را تعویض نمایید.

سرعت آزاد: یکی از پارامتر های مهم و اساسی و معیار مهم انتخاب یک مینی فرز مناسب سرعت گردش دسک در حالت آزاد می باشد، به گونه ای که هرچه سرعت آزاد بیشتر باشد، مینی فرز بهتر است .

وزن دستگاه: وزن دستگاه برای کاربر نیز مهم است هرچه وزن دستگاه کمتر باشد مینی فرز بهتری است، تا در صورت کار مداوم با آن دستان شما خسته نشوند علاوه بر آن دقت کار شما نیز بالا تر می رود.

 

edon

 

ادون edon

شرکت ادون برای اولین با در سال 2001 در توسط ژجیانگ ادون تاسیس شد، ادون با تولید اینورتر، کمپرسور و ابزار های برقی صنعتی فعالیت خود را آغاز کرد و پس از مدتی به یکی از برند های معرف تولید ابزار آلات تبدیل شد . ادون به خاطر خدمات پس از فروش ، کیفت قطعات و قیمت مناسب در میان مردم محبوبیت پیدا کرده است.

مینی فرز ادون مدل AG115-950 از محصولات این شرکت است که معرفی می کنیم.

 

مشخصات فنی

مینی فرز ادون مدل AG115-950 برای برش و سابش سنگ و فلزات مورد استفاده قرار می گیرد ادون در این مدل از موتوری با توان 950 وات استفاده کرده است، این توان سرعت گردش آزاد مینی فرز را تا 11000 دور بر دقیقه را خواهند رساند. از جمله ابزار های بسیار کار آمد و مناسب سنگ می باشد.

حداکثر قطر سنگ صفحه فرز استفاده شده در این دستگاه 115 میلی‌متر است، و شما می توانید از صفحه های با قطر کوچکتر نیز بر روی این دستگاه استفاده نمایید. لازم به ذکر است اندازه سوارح مرکزی این دستگاه حدود 14 میلی متر می باشد.

وزن مینی فرز ادون مدل AG115-950 حدود 2 کیلوگرم است که علاوه بر اینکه کاربر را خسته نمی کند دقت در کار برشکاری سابش بالاتر خواهد رفت. ادون برای کنترل بیشتر روی مینی فرز همراه با دستگاه دسته کمکی تعبیه کرده است که در هر دو سمت فرز قابل نصب است و باعث کنترل بیشتر شما برروی دستگاه خواهد شد .

از دیگر ویژگی های مینی فرز ادون مدل AG115-950 می توان به سیستم گیربکس صنعتی دو تکه جهت بالا بردن اثربخشی عملکرد دستگاه ،استفاده از بلبرینگ های ضد غبار ، کابل برق 2 متری مقاوم و قابلیت تعویض سریع و آسان صفحه اشاره کرد، تا در هر مکانی بدون نگرانی از دستگاه استفاده نمایید.

و در آخر لازم به ذکر است این دستگاه قابلیت برش زاویه دار و قابلیت کنترل سرعت را ندارد .

 

مینی فرز دیمردار ادون مدل AG115-BY103

 

جمع بندی

 مینی فرز ادون مدل AG115-950 یکی از مینی فرز های شرکت ادون می باشد که در میان کاربران شهرت خاصی دارد این فرز مناسب سنگ و فلز میاشد ، این مینی فرز دارای توان 950 وات و گردش آزاد 11000 دور در دقیقه می باشد که می توانید تا حداکثر قطر صفحه 115 میلی‌متر بر روی آن قرار دهید. همراه با محافظ صفحه ، دسته کمکی، آچار تعویض سنگ، دفترچه راهنما ارسال خواهد شد .

 

 

مشخصات فنی

مشخصات کلی
قابلیت کنترل سرعت

ندارد

قابلیت برش با زاویه

ندارد

سرعت گردش آزاد

11000 دوربر دقیقه

قطر صفحه

115 میلی متر

توان

950 وات

سایر ویژگی‌ها
سایر توضیحات

دارای بلبرینگ ضد غبار
دارای کابل برق 2 متری مقاوم
سبک و کم حجم و مناسب جهت امور نصب
قابلیت تعویض سریع و آسان صفحه
مجهز به سیستم گیربکس صنعتی دو تکه جهت بالا بردن اثربخشی عملکرد دستگاه
مناسب برای ظریف کاری

اقلام همراه

محافظ صفحه ، دسته کمکی ، آچار تعویض سنگ ، دفترچه راهنما

وزن 2.5 kg
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند