تصویر میوه خشک کن فوما FU-731

میوه خشک کن فوما FU-731

توان: 250 وات 5 لایه (طبقه) مواد باکیفیت کارکرد مداوم: 40 ساعت کلیدهای صفحه کنترل با عملکرد بسیار نرم طراحی ایمن

تولید کننده: Fuma
کد کالا: ghmft1114
(اختیاری)
(اختیاری)
۳,۶۵۵,۱۰۰ تومان

همانطور که می دانید امروزه علاقه افراد به خشک کردن انواع میوه های افزایش یافته است. یکی از ابزار هایی که به تازگی در اختیار مشتریان، مختص این کار قرار داده شده، میوه خشک کن فوما اف یو- 731 است که مجهز به پیشرفته ترین امکانات می باشد و تمامی نیاز های شما را در این زمینه بر طرف می نماید. این دستگاه مجهز به جریان هوای گرم و حرارت ایده آل برای خشک کردن سریع تر میوه های شما در هر فصلی از سال می باشد بدون آنکه محدودیتی در اجرای این کار به وجود بیاورد.میوه خشک کن Fuma fu-731 مجهز به 5 سینی ویژه برای قرار دادن راحت تر انواع میوه ها مانند سیب/ آناناس/ زخال اخته و حتی انگور و دیگر میوه های مختلف می باشد. تمامی قطعات ساخته شده در این دستگاه از مواد کاملا بهداشتی و صنعتی می باشد که به نگه داری مواد و سالم ماندن آنها کمک می کند. میوه خشک کن فوما مجهز به پانل الکترونیکی ویژه با دکمه های مناسب جهت راه اندازی و اجرای عملکرد اصلی دستگاه می باشد که باعث می شود به راحتی از آن استفاده کنید. از دیگر مزایای این دستگاه FU731 می توان به قدرت و توان آن اشاره کرد که انرژی 250 واتی را برای خشک کردن میوه ها تولید کرده و در عین حال میزان مصرف را نیز به پایین ترین حد ممکن خواهد رساند. در نتیجه می توانید تمامی این قابلیت ها را در اختیار داشته باشید و نتیجه مطلوبی را توسط آن به دست آورید.


ساختار طراحی میوه خشک کن FU731 فوما Structure Designساختار طراحی میوه خشک کن FU731 فوما Structure Design
یکی از قابلیت های ویژه و با اهمیت که در میوه خشک کن Fuma fu-731 به آن اهمیت بسیار زیادی شده است ساختار مربوط به طراحی آن است که به صورت بسیار با دوام و ایمن در اختیار مشتریان قرار داده شده است. از آنجا که وظیفه اصلی این دستگاه خشک کردن آب موجود در بافت میوه ها می باشد، موادی که در ساخت آن به کار رفته است نیز متناسب با معیار های سلامت و بهداشت جهانی بوده و همین باعث شده تا بیشتر از سایر مدل های قدیمی سفارش داده شود و مشتریان با اطمینان بیشتری آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند.
این دستگاه دارای 5 سینی بزرگ و جادار از جنس بسیار مقاومی می باشد که در برابر درجه دمای بالا و حرارت بسیار نیز بیشترین مقاومت را از خود نشان می دهد. تمامی این سینی ها پشت سر هم بوده و می توانید به راحتی انواع مواد را در داخل آن قرار دهید. این دستگاه دارای پایه ای مناسب می باشد که با ثبات بسیار بالایی می توانید آن را بر روی سطح مورد نظر قرار داده از آن به راحتی استفاده نماید. سینی های شفاف در این دستگاه به شما امکان می دهد تا روند و میزان خشک شده گی تمامی میوه ها را به راحتی به شما نشان دهد. از دیگر ویژگی های میوه خشک کن فوما ابعاد جمع و جور و وزن سبک آن می باشد که به راحتی می توانید آن را حمل و نقل کنید و در هر مکانی که نیاز بود مورد استفاده قرار دهید.

عملکرد ویژه میوه خشک کن فوما FU731 Special Functionعملکرد ویژه میوه خشک کن فوما FU731 Special Function
خشک کردن مواد غذایی یک راه برای حفظ میوه/ سبزیجات و سایر مواد خوراکی می باشد که از زمان های قدیم نیز به انواع سبک و مدل های گوناگون این کار را انجام می دادند. دستگاه میوه خشک کن fu-731 منحصر به فرد امکان حذف رطوبت از مواد غذایی را جهت حفظ و ماندگاری طولانی مدت فراهم می کند که با استفاده از یک منبع گرما و جریان هوا سبب کاهش و در نهایت حذف مقدار موجود آب از مواد غذایی خواهد شد. محتوای آب موجود در مواد غذایی معمولا بسیار بالا است که این میزان برای میوه و سبزیجات حدود 80٪ تا 95٪ و 50٪ تا 75٪ برای گوشت های مختلف. بین بردن رطوبت از مواد غذایی مانع از رشد باکتری های مختلف و خراب مواد غذایی است. علاوه بر این، از بین بردن رطوبت از غذا به طور چشمگیری وزن از مواد غذایی را کاهش می دهد. بنابراین، جداسازی آب از مواد غذایی به حفظ و گسترش عمر مفید غذاهای مختلف استفاده می شود. این دستگاه با حرارت بالا توسط انرژی 250 واتی که تولید می کند باعث می شود تا بدون هدر دادن انرژی، توان مناسبی را برای خشک کردن فراهم کند. این دستگاه می تواند یکی از بهترین محصولات برای استفاده های خانگی و سایر محیط هایی باشد که به آن نیاز است. تمامی میوه هایی که به صورت جداسازی شده در داخل سینی های مخصوص قرار داده می شود توسط یک عنصر حرارت ویژه با فن مناسبی که جریان هوا را به صورت یکنواخت به تمامی قسمت های آن می رساند امکان خشک کردن انواع موادی که در داخل آن قرار داده شده است را در اختیار کاربران قرار می دهد. این فرایند در مدت زمان کمی صورت گرفته و سریع تر از هر زمان دیگری امکان خشک کردن را فراهم می کند و تمامی رطوبت را در داخل بافت میوه ها را به راحتی از میان بر می دارد.

توان 250 وات
سایر مشخصات قرارگیری سینی ها پشت سر هم / دارای پانل الکترونیکی / حمل و نقل راحت / کم مصرف / امکان خشک کردن میوه هایی مانند : زغال اخته، انگور، زردآلو، پوست پرتقال، آناناس
اقلام همراه کابل برق و آداپتور / دفترچه راهنما کاربر / سینی های موجود
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند