تصویر همزن کنوود مدل HM430

همزن کنوود مدل HM430 Kenwood HM430 Stand Mixer

خمیرزن: دارد * توان 250 وات * 6 حالت مختلف سرعت * پشتیبانی از سرعت توربو *چرخش اتوماتیک کاسه *قابل استفاده با پایه و جداگانه * طراحی زیبا و با دوام *میله های همزن استیل *قابل شستشو در ماشین *قابلیت جدا شدن کاسه *پایه ضد لغزش * دکمه خارج سازی میله * جدا شدن همزن از پایه

تولید کننده: Kenwood
(اختیاری)
(اختیاری)
۲,۶۶۱,۹۰۰ تومان

نقد و بررسی مدل HM430

کنوود سرعت و عملکرد خودش را با ارائه راهکارهایی برای تسریع بخشیدن به امورات آشپزخانه و خانه با طیف وسیعی از ابزار و دستگاه که برای استفاده طولانی مدت طراحی شده اند، تنظیم می کند.

طراحی ساده و کاربردی

 همزن برقی کاسه دار کنوود

مدل های همزن برقی، کنوود ساختاری جالب دارند! برخی از آن ها که به همزن های کاسه دار معروف هستند، در بین کاربران از توجه بیشتری برخوردارند به همین دلیل نیز امروز ما در فروشگاه اینترنتی بانه دات کام به بررسی مدل hm430 کنوود پرداختیم که یک همزن برقی پایه دار می باشد و با وجود طراحی کوچک و سبکش، یکی از کاربردی ترین مدل های همزن این شرکت به حساب می آید. ساختار همزن برقی 430 کنوود کوچک است و فضای زیادی اشغال نمی کند به همین دلیل در هر نقطه ای از آشپزخانه قابل جایگذاری است؛ این دستگاه که با یک کابل مستحکم به برق وصل می شود؛ قدرت موتور 250 واتی در پایه را تامین می کند. در طراحی همزن 430 کنوود به غیر از سفید، رنگ دیگری به چشم نمی خورد و همین موجبات زیبایی این دستگاه برقی را فراهم آورده است؛ تمام بدنه این محصول نامبرده مانند دسته، پایه و کاسه از پلاستیک بسیار با کیفیت تولید شده اند و جالب تر از همه، اینکه کاسه این همزن، قابلیت چرخش روی پایه را دارد و به این صورت نیازی نیست به صورت دستی کل دستگاه را بچرخانید تا همه ی مواد ترکیب شوند.

جهت استفاده راحت و تسلط بیشتر کاربر بر روی همزن HM430 دسته نگهدارنده، با ساختار ارگونومیک برای آن طراحی شده که دکمه های تنظیم سرعت و توربو نیز بر روی این دسته به راحتی قابل دسترسی می باشند. همزن برقی کاسه دار HM430 به وسیله دو میله استیل ضد زنگ، که هر کدام دارای 4 پره می باشند، اقدام به هم زدن مواد می کند؛ نکته قابل توجه در رابطه با این اجزا، این است که به راحتی قابلیت شستشو و تمیز کردن را دارند حتی شما می توانید از ماشین ظرفشویی نیز برای این کار بهره ببرید.

 

 

 

 

 

همزن دستی HM430 کنوود ساختاری متفاوت از سایر دستگاه ها دارد. این دستگاه طراحی شده تا کار آشپزی را برای شما آسان کند و شما می توانید از آن به صورت جداگانه و یا متصل به پایه استفاده کنید که این کمک می کند تا با توجه به نیازهای آشپزی تان بتوانید از ظروف و کاسه های مختلف استفاده کنید.

راه حلی برای هم زدن مواد غذایی

دیگر دوره استفاده از همزن های دستی و زمان بر به سر آمده و امروزه کاربران از همزن های برقی به ویژه همزن های برقی کاسه دار برای تهیه انواع خمیر کیک و شیرینی بهره می برند. همزن کاسه دار HM430 با دو میله همزن استیل و یک موتور 250W پخت شیرینی های مورد علاقه تان را آسان می سازد. موتور این دستگاه عملکرد خوبی از خودش نشان می دهد که به شما امکان می دهد تا سخت و سفت ترین مواد را در یک چشم بهم زدن خمیر کنید. استفاده از این دستگاه بسیار راحت است؛ تنها کافی است دو میله استیل همزن را داخل کاسه قرار دهید و سرعت مورد نظر را توسط دکمه موجود روی دسته تنظیم نمایید؛ این دکمه 6 سرعت متغیر را در خودش جای داده تا کاربر بتواند موادی مانند آرد و تخم مرغ خمیر کیک را به راحتی هم بزند بدون اینکه دستش خسته شود. گفتنی است که این مدل میکسر دستی در کنار سرعت های مختلف، از حالت سریع turbo نیز بهره می برد؛ توربو به میله های همزن اجازه می دهد سریعتر از حالت معمولی حرکت کنند و نتیجه این نیز هم زدن زودتر و بهتر مواد غذایی است؛ در این حالت ممکن است کمی صدای موتور افزایش یابد پس توصیه می شود تنها در صورت نیاز از این حالت استفاده کنید. برخلاف مدل های میکسر رده پایین، این همزن یک کاسه چرخشی دارد که در حین روشن بودن دستگاه، این قابلیت را دارد تا روی پایه به آرامی بچرخد تا همه ی مواد غذایی به صورت یکدست مخلوط شوند و یک خمیر فوق العاده برای شما آماده شود.

خرید همزن برقی کاسه دار کنوود

جمع بندی

پخت کیک و شیرینی همواره یکی از سرگرمی های خانم های خانه دار و حتی آشپزهای حرفه ای بوده است و اکنون استفاده از دستگاه های همزن برقی، این کار را لذت بخش تر ساخته اند. hand mixer کنوود 430 دستگاهی فوق العاده کارامد و مقرون به صرفه است که جهت مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد؛ این دستگاه با قدرت 250 وات و 6 حالت سرعت متغیر، این امکان را به شما می دهد تا سرعت را برای مواد غذایی مختلف تنظیم کنید. کاسه چرخشی و پایه پلاستیکی یکپارچه به همراه دسته نگهدارنده از امکانات طراحی در این دستگاه هستند. با خرید همزن برقی HM430 کنوود، پخت و پز را در آشپزخانه تان گسترش دهید و خمیر انواع کیک و بیسکویت ها را در کمترین زمان ممکن تهیه کنید.

ابعاد 500 × 330 × 300 میلی‌متر
وزن 2.2 کیلوگرم
نوع همزن پایه دار
توان مصرفی 250 وات
عملکرد توربو دارد
جنس ميله استیل ضدزنگ
تنظيمات سرعت دارد
تعداد سرعت 6 سرعته
طول سیم 1.7 متر
سایر ویژگی ها - قفل ایمنی داخلی - ظرف خودکار چرخان
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند