تصویر گوشت کوب برقی براون مدل MQ5035

گوشت کوب برقی براون مدل MQ5035

*تعداد دور در دقیقه: 13500 *قابلیت تنظیم سرعت: در 21 سطح *وزن :1.6 کیلوگرم *جنس بدنه :پلاستیک فشرده *جنس تیغه :استیل ضد زنگ *قدرت :750 وات *محفظه جمع آوری سیم : ندارد *قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی : دارد *عملکرد :گوشت کوب، همزن، خردکن *اقلام همراه سری همزن، سری گوشت کوب، کاسه همزن، کاسه خرد کن دسته نرم SoftTouch، کاسه مدرج همزن 600 میلی لیتری، کاسه خردکن 500 میلی لیتری، تعویض سریع و آسان سری ها تنها با یک دکمه

تولید کننده: braun
(اختیاری)
(اختیاری)
۵,۵۳۲,۴۰۰ تومان

اطلاعات کلی گوشت کوب برقی براون مدل MQ5035

 

گوشت کوب برقی، همزن دستی، مخلوط کن دستی، خرد کن دستی و یا هر نامی که برای این وسیله فوق العاده به کار می بریم، برای هر آشپزخانه ای لازم است. به نوعی، گوشت کوب برقی براون MQ5035 جایگزین مناسبی برای غذا ساز های گران قیمت و البته پیچیده می باشد. قابلیت تنظیم سرعت در 21 سطح به همراه موتور قدرتمند 750 واتی که در بیشترین سرعت خود در هر دقیقه 13500 دور می زند، این امکان را فراهم کرده است که گوشت کوب براون مدل mq5035هر نوع ماده غذایی را در کمترین زمان ممکن خرد نماید.

همراه با گوشت کوب MQ5035  خردکنی با ظرفیت 500 میلی لیتر به کاربران ارائه میشود  ,البته برای جلوگیری از بالا آمدن و ریختن مواد به بیرون ظرف بهتر است فقط 350 لیتر ظرف را پر کرد . همچنین یک همزن به ظرفیت 600 میلی لیتر برای خمیر کردن مواد غذایی همراه گوشت کوب MQ5035 ارائه میشود .بر روی دسته گوشت کوبMQ5035 ،شیار هایی قرار گرفته شده که کار کردن با آن را بسیار اسان تر میکند و از لغزش گوشت کوب از دستان کاربران جلوگیری میکند . جنس تیغه ها و سایر قطعات فلزی این گوشت کوب براون ضد زنگ بوده و طراحی قطعات آن کاملا استاندارد است تا امنیت کاربران را به بهترین شکل ممکن فراهم کند.

 

کار کردن با این گوشت کوب braun بسیار آسان است . با فشردن انگشت روی دکمه آن تیغه گوشت کوب شروع به چرخیدن می کند و با استفاده از دکمه ها ی قرار گرفته روی بدنه آن میتوانید سرعت مورد نیازتان را تعیین و کنترل کنید . به منظور ترکیب کامل تر مواد و عملکرد بهتر گوشت کوب بهتر است آن را در داخل ظرف حرکت دهید .  همچنین تمامی اقلام گوشت کوب براون MQ5035 قابلیت جدا شدن را دارند که به شست و شوی آن ها با ماشین ظرف شویی یا دست سهولت میبخشد.

ابعاد 6×21 سانتی‌ متر
وزن 1.6 کیلوگرم
جنس بدنه پلاستیک فشرده
جنس تیغه استیل ضد زنگ
نوع چند کاره
توان 750 وات
تنظيمات سرعت دارد
قابلیت تنظیم سرعت 21 سطح
چرخش دو طرفه ندارد
عملکرد لحظه‌اي (Pulse) ندارد
تعداد تيغه‌هاي گوشت‌کوب دو پره
ليوان دارد
حجم ليوان 0.6 لیتر
جنس ظرف خردکن پلاستیک
حجم ظرف خردکن 0.5 لیتر
قابليت شستشوي اجزا (به جز بدنه اصلي) در ماشين ظرفشويي دارد
ضد لرزش دارد
طول کابل برق 0.8 متر
اقلام همراه تیغه میله ای– همزن بادکنکی – کاسه خرد کن – درپوش خرد کن – تیغه خرد کن – پارچ همزن – قطعه اتصال به دیوار
سایر مشخصات – قابلیت جدا شدن تیغه
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند